کد خبر: ۱۶۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
فرازی از وصیت‌نامه شهدای فارس؛ 

 شهیدان زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند

شهید علی‌اکبر قائمیان در وصیت‌نامه خود بیان می‌کند: از خون شهدا پاسداری کنید، هرگز در شهادتم گریه نکنید که شهیدان زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از «شاهد نیوز»، شهید علی‌اکبر قائمیان ششم تیرماه ۱۳۴۱ در خانواده‌ای ساده و متدین در جهرم به دنیا آمد و در دامان پاک پدر و مادری مهربان و مؤمن رشد و تربیت یافت.

 وی پس از گذراندن دوران کودکی وارد فضای علم و دانش شد و دوره ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت به پایان رساند و وارد دوره دبیرستان گردید که با اوج‌گیری انقلاب اسلامی هم‌زمان شد و او نیز همراه با سایر دانش‌آموزان به مخالفان رژیم طاغوت پیوست و در راهپیمایی‌ها و تظاهرات شرکت می‌کرد. 

با پیروزی انقلاب اسلامی، تحصیل خود را ادامه داد و موفق به اخذ مدرک دیپلم شد و هم‌زمان با عضویت در بسیج در تأمین امنیت در شهر با سپاه همکاری می‌کرد. 

وی پس از آن به عضویت سپاه جهرم درآمد و با آغاز جنگ تحمیلی وارد جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و مقطعی در بازگشت به جهرم در درگیری با خوانین نیز شرکت داشت و پس از آن دوباره رهسپار جبهه‌ها شد و در عملیات‌های بزرگی شرکت نمود و سرانجام در تاریخ ۱۳۶۲/۵/۲ در عملیات والفجر ۲، در منطقه حاج عمران (پیرانشهر) به آرزوی دیرینه خود رسید و به خیل شهدا پیوست.

 شهیدان زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند

وصیت شهید: 

 خدایا اکنون که افتخار جهاد در راهت را نصیبم نمودی، پس شهادت در راهت را نیز به من عطا بفرما.

 امت شهیدپرور، خط امام عزیز را که همان خط اسلام راستین است رها نکنید و امام را تنها نگذارید و هرگز روحانیونی که در خدمت اسلام راستین هستند را رها نکنید و با کمال قدرت در صحنه باشید و هرگونه توطئه‌ای را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران خنثی کنید. 

قرآن را به‌دقت و با معنی بخوانید، نمازهای یومیه را اول وقت بخوانید و نمازجمعه را ترک ننمایید، در نمازهایتان برای پیروزی رزمندگان دعا کنید از خون شهدا پاسداری کنید.

 هرگز در شهادتم گریه نکنید که شهیدان زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند و تو ای مادرم، شکر خدا را به‌جا آور و افتخار کن که فرزندت را در راه اسلام و قرآن هدیه کردی و مرا ببخش و حلالم کن. خدایا مرا با شهدای صدر اسلام محشور بفرما.

انتهای خبر/

برچسب ها: وصیت نامه ، شهید ، فارس
نظرات بینندگان